wtorek, 26 marca 2013

czyżby zwiastun jakiejś choroby?

kilka dni temu, w zasadzie 2 tygodnie temu, odebrałam swoje wyniki badań podstawowych

na pierwszy rzut oka wszystko OK, wszystko w  normie

niestety po dokładniejszym przyjrzeniu się wynikom, okazało się że lekko podwyższone TSH oraz monocyty 

postanowiłam zasięgnąć języka u "dr Google" z czym to się je, czym to grozi

lekarzem  nie jestem więc moja wiedza jest raczej znikoma, a "dr Google  roztoczył przede mną słaba wizję dotyczącą mojego zdrowia, w szczególności w temacie monocytów :(

nie będę tu nawet cytować, bo nie chcę się nakręcać jeszcze bardziej

jako, że normy są przekroczone niewiele, postanowiłam w miarę możliwości spokojnie poczekać do wizyty u internisty, która mam umówioną zaraz po świętach


ale niestety dotarło do mnie, ze jednak moje zdrowie nie jest ze stali i że mając prawie 40(!!!!!!!!!) na karku należy się nad sobą pochylić o trochę zadbać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz